Skön dag

Har varit ledig i tre dagar nu, faktiskt riktigt skönt! Har bara tagit det lugnt, träffat mina fina vänner och förökt slappna av. Idag gick jag upp när jag vaknade, gjorde mig iordning och så åkte jag hem till Lovisa, så har varit där och umgåtts hela dagen  och gosat massor med lilla Ellen. Så glad att jag har dom! <3
 
På kvällen åkte jag hem till mamma och pappa, käkade lite mat och sen har jag bara legat i soffan hela kvällen, och nu ska jag och lillasyster sova i gästrummet och bara ligga och prata tills vi somnar, kvalitet! Nu har jag några jobbdagar framför mig, och en helg som jag ser fram emot. På fredag blir det bio med min bästa vän, vi ska se "En sång från hjärtat", som vi har väntat på i flera månader. Och sen på lördag blir det fest för Jennifer som fyller år. Så det blir en trevlig helg. Puss.
 
 

Kommentera här: