PÅ EN TORSDAG

Hej människor! Jag vet att jag är sämst på att uppdatera i den här fkn bloggen, meeen har haft mycket att tänka på, och så har jag jobbat ganska mycket och inte orkat efter jobbet hehehe! Dessutom har jag inget internet hemma och det är så jobbigt att blogga i mobilen, så får passa på när jag är hos mamma och pappa eller hos Lovisa ;)
 
Idag har jag iallafall jobbat, kunde dock ha varit roligare! FÖR jag har gått omkring och haft skavsår (smartskaftet tog på sig sina nya ballerinaskor till jobbet...) hela dagen och haltat som en gammal kärring och tyckt jättesynd om mig själv. Imorgon blir det converse kan jag lova! Efter jobbet åkte jag hem till Lovisa och gosade lite med lilla gostrollet! Nu har jag parkerat i mamma och pappas soffa, tänker sova här inatt för orkar inte sova ensam inatt. Nu ska jag umgås lite med lillasyster, vi ska se film. Natti <3
 
 

Kommentera här: