Över plattorna på sergels torg

Så här snygga var jag och storasyster idag på tåget till Stockhom. Vi har strosat runt på stan hela dagen i snöstormen (wtf hände?! har ju varit vår typ fram tills idag... såklart). Vi har både shoppat, ätit god mat, varit efterblivna och fikat. En bra dag helt enkelt trots bajsvädret. När vi kom tillbaka till vässan så blev det en snabb sväng på stan här också. Blev inte så jättemycket shopping för mig idag, men lyckades hugga en kavaj, en tröja och lite smycken från h&m, en brynpenna från MAC .. var väl typ det. 
 
På kvällen gick jag hem till Emelie (hade tydligen inte fått nog av henne för idag?) och Roberto, och blev bjuden på mat, det tackar vi för! <3 Sen parkerade vi i deras soffa och kollade på despicable me 2 och käkade riskakor. Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova så jag orkar upp och träna imorgon bitti innan jag träffar Sarah på lunch innan jobbet. PUSS. 
 

Kommentera här: