En vecka kvar

Gud vad fort den här semestern har gått, har redan varit ledig i två veckor. Nu ska det iallafall vara fint väder hela sista veckan, så det känns helt okej ;) Och om jag ska vara ärlig så saknar jag jobbet och jobbarkompisarna! Så det ska bli ganska skönt att komma tillbaka! Efter semestern ska jag även börja kötta på gymmet igen inför resan med familjen i januari. Man kan ju inte åka till teneriffa och se ut som en julskinka. 
 
Idag har jag varit på stan hela dagen med Sarah, Lovisa och lilla Ellen, jättemysigt! Har även varit hos läkaren idag, pga att jag svimmar osv, men hon sa att det var ofarligt och att vissa bara har lätt för att svimma helt enkelt... Hade velat ha en förklaring till det, men verkar ju inte finnas någon så det är väl bara att leva med det antar jag. Just nu ligger jag och kollar på Andra avenyn, ska snart ut och ta en godnattcigg och sen ska jag sova. xoxo.
 
 
 
 

Kommentera här: