En fin torsdag

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag. Det blev en liten runda på stan med bästa vän på förmiddagen, men lite lunch och shopping (fönstershopping för min del dock...). Sen vid halv tre kom pappa och hämtade mig, så åkte vi hem till farmor och farfar och fikade lite. Träffar inte dom så ofta längre, nu när jag flyttat hemifrån, så det var väldigt trevligt. Farmor hade köpt kelda soppor till mig också, så blev jätteglad hihi!
 
Sen åkte jag och pappa hem till mig en stund, så hjälpte han mig med mina kablar och sånt, och sen följde jag med hem till han och mamma. Vi käkade mat, och sen har jag bara hängt framför tvn hela kvällen, kollat på top model sverige osv. Ska väl snart ut och ta en sista *pip* och sen ska jag väl lägga mig och sova, imorgon väntar jobb hela dagen :) Nattis!
 

Btw hittade gamla efterblivna bilder på mig på mamma och pappas dator från typ 2009-2010 haha ...
 
 
 

Kommentera här: