Duktig Elina

Idag har jag hunnit med en massa saker! Började dagen med att gå till gymmet med storasyster och köra ett riktigt grymt baksida lår/rumpa pass! Vi ökade även från att ha gjort 75 squats/pass till 120, så det känns grymt! Kommer brännas som fan i låren och skinkorna imorgon. Skulle ha varit ledig imorgon, så tänkte att då kan jag ligga hemma med träningsvärk och kolla på film hela dagen, men icke! Blev inkallad till jobb imorgon haha så får se om jag kan gå som en människa eller neandertalare...
 
Iallafall, efter gymmet gick jag hem och tog en dusch och en snabbfix, och så tog jag en lunch med Sarah på stan! Hann även med att bränna lite pengar, bl.a. på en tränings t-shirt, träningsstrumpor, och energidricka... Sen åkte Sarah till skolan, och jag gjorde lite ägg-mellis och sen satte jag igång med tvätten. Så nu ligger jag i sängen med en energidricka nära till hands, och väntar på att maskin nr 2 ska bli klar. Ikväll blir det lite drinkar med Sarah på Varda för att smygfira hennes födelsedag lite, som egentligen är på torsdag! :) PUSSSS
 
 
1 emz:

skriven

du kan du ;)

Kommentera här: