Nånting

Godkväll i kvälssolen! Sitter på mamma och pappas altan med en redbull och en uppfriskande cigg och väntar på att dom ska komma hem från arlanda, dom har varit på cypern en vecka, så har bott hos dom under tiden, för att kunna ta bilen till jobbet osv ;) Men nu är dom saknade, skönt att dom kommer hem snart! 
 
Har varit ner på stan en sväng och fikat med Tua och Amanda, supertrevligt! Men nu är jag hemma igen, ska snart lägga mig i soffan och kolla på Scream, har inlett ett litet scream maraton, har ju inte sett filmerna på tusen år, så kul att se dom igen nu! ;) Ska se till att njuta av denna lediga dag, för sen ska jag jobba nio dagar i rad! Bra ialalfall att jag har nåt att göra när Lovisa och Ellen har lämnat mig för tio dagar i Norrland. Saknar dom redan!! HARE HEJ.
 
 
 

Kommentera här: