Mitt i natten.

Baaahh, så trött i huvudet och SÅ irriterad. Har jobbat i tio timmar idag, och det har varit saker att göra hela dagen, vilket är bra för då går dagen fort. Sen så har jag idag fått min andra barkeringsbot inom loppet av EN vecka, för att jag glömde starta den där jävla parkeringsappen, så irriterande. Pucko! Och för det andra så har jag glömt mina nyckar på jobbet så kommer inte in till lägenheten, som tur är så tänkte jag ändå sova hos mamma och pappa inatt, men måste till jobbet och hämta dom imorgon, eftersom jag är ledig i fyra dagar nu ... Aja är väl bara att gilla läget.
 
Min bästa kompis Lovisa följde iallafall med mig till kyrkogården inatt och lämnade blommor till Stefan. Gillar att vara där på natten, tystnaden och lugnet som infinner sig när man sitter där ger en nästan rysningar, man kan nästan sätta fingret på röra stillheten. Nu ska jag väl försöka släppa alla jobbiga tankar och försöka sova lite. Konstigt nog är jag inte speciellt trött längre. Ni vet när man lurat tröttheten i några timmar, och istället bara ligger och grubblar på en massa skit. Nej nu ska jag försöka sova ändå. Puss.
 

Kommentera här: