Trevlig tisdag

Idag började jag dagen med att fortsätta städa här hemma, så att det är fint på mitt kalas imorgon. Sen vid tre tog jag bussen ner på stan och träffade Lovisa. Vi gick och käkade sallad på chicco och sen gick vi runt och kikade lite. Jag köpte ingenting, förutom fikabröd till imorgon. Sen kom mamma och pappa och hämtade mig, så åkte vi hem och åt maaat. Nu ligger jag i sängen och kollar på film, är så himla trött. Ska snart gå ut en liten sväng, och sen ska jag nog göra mig iordning och lägga mig och försöka sova.
 
Imorgon blir det att städa lite mer inför kalaset, kör lite städning varje dag istället för allt på samma gång haha, det blir inte lika tråkigt ;) Hoppas alla har haft en trevlig tisdag, det har jag. Natti natti!
 
Pga bildbrist så gör jag lite reklam för jobbet istället ;) Handla på Kicks vettja!!!
 
1 Clara:

skriven

Hoppas att ditt kalas blir riktigt lyckat!

Kommentera här: