Peptalk

När jag har flyttat till stan ska jag börja träna tillsammans med storasyster på Worldclass, och komma igång på riktigt och köra lika hårt som jag gjorde i våras. Finns inga undantag och ursäkter längre, nu jäklar! Mycket enklare också när man är två som kör, då är det inte lika lätt att skita i det, för så känner man sig lat och dålig om man stannar hemma haha. Så det är ett bra tips, träna med någon annan! Dessutom blir det roligare att träna om man har någon att gå dit och hem med! Ser verkligen fram emot mitt "nya liv" ..undrar hur många nya liv jag har haft i mitt liv ... Men känns som att det kommer gå riktigt bra nu faktiskt. Och eftersom att det är jag själv som bestämmer vad som ska ätas när jag bor själv så kommer jag se till att äta nyttig mat! Lax och avokado kommer bli mina bffs. Kommer nog gå skitbra! :) PEPP PEPP PEPP!! 
 
 
1 emmmms:

skriven

sats....

Kommentera här: