Åh vilken mysig dag

Har haft en jättemysig tisdag! På förmiddagen tog jag och lillasyster bilen till farmor och farfar, i spöregnet och fikade lite. Det var jättemysigt! Efter det åkte vi till gymmet en stund, det gick dock sådär. Jag körde crosstrainer i ungefär 20 minuter bara, gjorde så ont att andas men jag tror det är för att jag inte har tränat på ett tag, förutom igår. Plus att jag var sjuk för ett tag sen, så tror det sitter kvar lite i halsen. Så jag tog det ganska lugnt idag, kanske lika bra med en mjukstart ;)
 
Efter gymmet var det bara att åka hem och duscha, för sen kom moster och kusiner hit på besök, så då blev det ännu mer fika ... Sen på kvällen hade jag så tråkigt, så jag drog med mig Sofia hem till Lovisa en stund på lite umgänge, och sen åkte jag och Sofia hem till mig och kollade på filmen "9 månader" som gick på tv, ganska bra :) Nu är jag så trött, så ska lägga mig och kolla på film. Imorgon blir det lunch på stan med storasyster, ska bli sååå mys! Godnattis!
 
Fina små morotsbakelser som bjöds på hos farmor och farfar :) 
 

Kommentera här: