Hos mamma & pappa

Har haft en jättemysig dag. Farmor, farfar, faster och lillasyster kom hem till mig på besök, hur mys som helst! Det blev lite fika och så satt vi och pratade lite, och dom tyckte att lägenheten var fin, eller det sa dom iallafall :) Sen när farmor, farfar och faster hade åkt hem så hängde lillasyster kvar hos mig några timmar, och så gick vi till subway och åt lite middag ;) Sen tog jag bussen med henne hem till mamma och pappa, för jag behövde tvätta lite igen. Så här sitter jag nu, och kommer sova kvar här inatt.
 
Imorgon blir det en heldag i Stockholm med storasyster. ska bli jätteroligt verkligen. Kommer dock gå hålla hårt i pengarna och endast köpa julklappar, då jag inte har så mycket pengar kvar den här månaden .. Men kommer bli jätteroligt iallafall! :) Har sett fram emot det i flera veckor! Nu ska jag lägga mig framför tvn och bara ta det lugnt :) PUSS!
 
 

Kommentera här: