Flytt + gudmor

Vet att jag har varit osocial här ett tag, men det har varit mycket som hänt! T.ex. så håller jag på att flytta just nu, har tagit dit lite saker och fixat lite, och imorgon flyttar jag dit på riktigt. Ska alltså sova min första natt i lägenheten. Känns lite läskigt och nervöst, men ändå kul. Så imorgon blir det fullt upp, ska först åka till lägenheten med mina sista grejer, och sen ska jag åka med familjen till IKEA och lite andra ställen, för ska köpa lite möbler :) Och sen på kvällen ska storasyster komma hem till mig och umgås och hjälpa mig att komma iordning. 
 
Förresten så blev jag gudmor till en underbar liten flicka i söndags, är så glad! Har träffat henne en liten snabbis på BB, längtar så mycket tills nästa gång jag får träffa henne och gosa ordentligt. Världens finaste tjej :) <3
 
Här är lilla tjejen inte ens två dygn gammal. Så fin <3
 
 

Kommentera här: