En bra dag helt enkelt

Inatt har lillasyster sovit hos mig, hur myspysigt som helst! Vi låg och kollade på film och pratade massa hela kvällen igår, det är kvalitetstid det! Imorse pinade jag mig upp klockan åtta på min lediga dag för att gå till gymmet med storayster och köra lite benstyrka. Alltid lika jobbigt att ta sig dit, men alltid lika skönt efteråt, så värt! Gick hem och väckte lillasyster, gjorde mig iordning och sen träffade jag Sarah för en lunch på Kalle på spången. Efter en stund på stan så var jag tvungen att gå hem och städa lägenheten eftersom jag skulle få finbesök. Mamma, pappa, Snäckan och mormor kom hit och fikade lite.
 
Sen gick jag och Rebecca och handlade taco-ingrediensen, sen gick jag till gymmet igen och körde crosstrainer i 40 minuter (så jävla skönt) och sen när jag kom hem lagade vi tacos tillsammans :) Hon ska sova hos mig inatt också, så roligt! :) Nu ska jag diska, mindre roligt... Hejrå :)
 
 
 

Kommentera här: