Early morning ..

Idag var det bara att stiga upp när klockan ringde halv sju på morgonen! (tänk, folk går verkligen upp såhär tidigt för att åka till jobbet?!?!?!) hoppade in i duschen, fixade mig fortare än någonsin och gick till bussen, och klockan åtta befann jag mig på jobbet halft sovande med inventeringsdosan i handen. Bara att sätta igång! Bortskämd med sovmorgnar, det tidigaste jag brukar börja är kl tio!? Det är väldigt tråkigt att inventera, men tiden går sjukt snabbt! Sen blev jag kvar på jobbet till klockan fem, och då var det dags för ett benpass på gymmet med Jennifer. 
 
Ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret och sen gå och lägga mig. Imorgon blir det först gymmet, sen fika med Sarah och Annie, och sen på eftermiddagen ska jag, pappa och snäckan till farmor och farfar och träffa farfars läskiga tyskland-släktingar! Kommer ju inte kunna snacka med dom, men dricka massa kaffe kan jag göra iallafall! :D Nu - duschen! PUSS!
 
BTW grattis körkortet på ettårsdagen! 
 
 

Kommentera här: