ICA MAXI

Har varit med mamma på ICA MAXI idag, sådeså! Det är fredag och i vanliga fall hade jag nog köpt en påse chirre eller nåt sånt, men istället så köpte jag massa riskakor haha <3 och sen ramlösa ofcourse! Har varit sugen på riskakor enda sen igår, så ikväll jag ska proppa i mig. Blir en hemmakväll iallafall eftersom jag ska göra högskoleprovet imorgon. Så blir nog lite filmer och sånt myspys. Fick hem min skattesedel idag, och jag kommer få tillbaka pengar på skatten yay! Nu sitter jag iallafall och lyssnar på 400 slag, och snart ska jag hjälpa mamma med maten, det blir fläskfilé med potatisklyftor och sallad ikväll, mumsigt värre. Hoppas ni får en trevlig fredagkväll, och sup inte skallen i bitar! ;) Hejråååååå!


Facelook


1 A N G E L I J N A:

skriven

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2 Saga:

skriven

Bloglovinbyte? :)

3 Elinor:

skriven

Söt bild :)



Sv: Tack! Yes, allt är bra med mig :) Vad ska du hitta på idag då? :)

4 a g n e s:

skriven

härlig blogg, följa varandra via bloglovin'? :)

5 Emma:

skriven

Fin blogg!

Kolla gärna in min!

Kram :)

6 Astrid:

skriven

Skjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt fin blogg !:)

besök gärna min blogg, italiana.blogg.se

tack så mycket:)

7 alexandra':

skriven

åh va söt du är!

sv: tack detsamma:) jadå, allt är fint! självdå? :)

8 Ida :):

skriven

Hej jag har frågestund på bloggen och det skulle vara jättekul om du ställde en/ngr frågor! :D

Kommentera här: