Jonnapop

Idag blev det en stanrunda med lilla Jonna som jag inte hade träffat på alltför lång tid. Det blev en liten mysfika på espresso house men hasselnötslatte som vanligt! Sen så köpte jag en spetsklänning på Monki som jag nog ska ha på mig på personalfesten imorgon! Det är personalfest för hela Erikslunds shoppingcenter, kommer nog bli jättekul tror jag!

Ikväll kommer jag nog bara ta det lugnt och kolla på film eller nåt sånt. Ska upp ungefär klockan sju imorgon, för att jag och pappa ska övningsköra tidigt på morgonen när det knappt är några andra bilar ute och kör haha. Ska öva rondeller, usch tycker rondeller är lite småläskiga, speciellt när man ska byta fil mitt i rondellen. Det är lite för mycket att tänka på, på samma gång, för min hjärna. Så det måste jag öva på. Hoppas iallafall att alla får en trevlig fredagkväll, och sup inte skallen i bitar ;) Kram!


Nya klänningen :)

1 molly&isabelle:

skriven

Hej, asfin blogg!

Tänka dig ett bloglovin byte? Kram!

/ Isabelle & Molly♥

Kommentera här: