En dag i taget

Känner mig väldigt tankspridd och förvirrad just nu, men på något sätt flyter vardagen på ändå. Har jobbat några timmar idag, skönt att göra saker så att man tänker på annat. Har mallat om lite i butiken idag så tiden har gått rätt snabbt. Efter jobbet träffade jag mamma och gick runt lite med henne och kollade, och råkade shoppa litegranna också ...
 
Sen följde jag med hem till mamma och pappa och åt pannkakor samt hade lite torsdagsmys, välbehövligt. Tycker det är så mysigt att komma hem till mamma och pappa nu när jag inte bor hemma längre. Vid tio körde mamma hem mig, så då fixade jag mig på några minuter och sen gick jag till Pitchers och träffade Jonna och Linnea en liten stund. Det blev dock inget vin för mig, jag nöjde mig med redbull men tanke på att jag ska upp rätt tidigt imorgon bitti för att ta tåget till Stockholm med Lovisa! Ska bli så himla mysigt, som vi har längtat :) Nu har jag precis målat naglarna, och snart när det har torkat så är det dags att lägga sig och kolla på Andra avenyn tills man somnar ;) Får aldrig nog av den serien. God natt på er <3
 
Eftersom jag inte hade någon rolig bild att lägga upp, så tog jag en bild som hastigast på min lilla kosmetikhörna. Haha säkert många som är intresserade ;)
 
1 Emma:

skriven

Hallå! Jag är en skönhetsstylist och nagelteknolog som precis har startat en blogg! Kika gärna in och förhoppningsvis kanske lär du dig något nytt :)

2 Emzan:

skriven

Hejja Elina! Nu får du allt uppdatera lite igen :) puss

Kommentera här: