Igår och idag.

Hade en supermysig kväll med bästa kompisen igår! Vi satt vad hamen och delade på vinare och, hur mys som helst! Vi missade sista bussen hem så tog en taxi hem till henne. Inte vilken taxi som helst, utan en discotaxi med discalamor och allt haha! När vi kom hem åt vi fiskbullar och sen somnade vi!
 
Vaknade vid halv tio imorse och såg att min chef från igor hade ringt massa gånger, så jag ringde upp och så fick jag hoppa in och jobba mellan tolv och fyra, lite extra pengar tackar man väl inte nej till ;) Det var ganska lugnt, inte så mycket folk. Efter jobbet tog jag bussen hem till Lovisa igen, har gosat med världens finaste guddotter, och nu ska vi snart slå på en Beck film. Oväntat? Nja. Måste sluta skriva nu för Ellen kan inte koncentrera sig på att äta när gudis skriver på tangenterna. Tack för mig, hejdå.
 
 
 
 

Kommentera här: