Free monday

Idag var jag ju som sagt ledig, så började dagen med ett träningspass som bestod av en timme på crosstrainern, sjukt skönt sätt att börja dagen på. Cyklade hem, gjorde mig iordning och tog bussen till stan och träffade Jasmine. Det blev en lunch på Spicy och sen en massa shopping för min del. Köpte ett serum från Biotherm, ett par träningstights, en träningströja, en skjorta och ett par skor .. shoppingförbud ett tag nu igen då. 
 
På kvällskvisten blev det ett styrka pass på gymmet i ungefär en halvtimme, och sen när jag kom hem parkerade jag i soffan en stund framför Biggest Loser med mamma och lillasyster. Nu är det läggdags så att jag orkar upp till jobbet imorgon! Sen på kvällen blir det lite vin, och sen gå till majbrasan med Sarah och gänget ;)
 
Nya skorna, behövde faktiskt ett par gå-ut-på-krogen-skor ....
(PS. snea bilder, orkade inte redigera ... håll till godo)
1 Sanna:

skriven

Snygga! :)

SVAR:
Tack så mycket :)
Mår helt okej, hemma sjuk. sjd?

2 Julia.:

skriven

Jättesnygga!

3 Bella:

skriven

Snygga!!! :D

Ja väldigt gott. Jo det är fint, själv da? :)

4 Celine:

skriven

- Ingenting speciellt, tänkte titta på lite serier & så :) du?

5 kita':

skriven

-aa, jag fick bla. nicki minaj-parfym, pengar, presentkort, kläder mm.
härligt, själv är jag sjuk & hoppas på att bli
frisk snart! :/ Hoppas att du har haft en bra dag :)

6 Caroline:

skriven

Sv: det är bara bra!
Hoppas du hade en trevlig Valborg igår! :)

7 A G N E S:

skriven

sv: ja, okej. den har vart slapp, själv? kram och din blogg ääääääger <3

8 Chaterine:

skriven

Hihi! Jo det är bara bra med oss hehe :D

9 BelleBoo:

skriven

Sv; Jodå, helgen var mysig :). Din då?

10 vvvviktoria:

skriven

sv; Allt är bra, förutom att jag är sjuk. Själv? :)

11 Sara - Hold on be strong:

skriven

Snygga!!
sv: åh tack så mycket ♡
kram

12 jen:

skriven

skönt med nya träningskläder :)

13 Clara:

skriven

Tack snälla fina du!

14 molly:

skriven

sv: Tack så mycket, vad snäll du är! blir jätteglad när jag får komplimanger om mitt hår :D

15 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Härligt!
Har faktiskt inte några planer alls idag, du då?
Kram

Kommentera här: