Dör träningsvärksdöden

Som ni säkert förstår i rubriken så har jag en träningsvärk i armarna och ryggen som fan inte är nådig, Kan inte ens "veckla" ut armarna ordentligt. Vill ni veta varför jag har det?! Jo för att jag, Emma och Emelie fick för oss att gå på ett X-cage pass i onsdags, och just denna vecka var det armar och rygg i fokus. Passet var faktiskt ganska roligt, men sjukt jävla jobbigt (därav svimning för min del efter passet, vekling som jag är). Men det kommer definitivt göras om! 
Förutom mördarvärken i min kropp så har jag haft en trevlig ledig fullbokad dag. Började med ett benpass med storasyster på gymmet, och sen var det bara hem och städa lägenheten för att farmor och faster skulle komma på besök. Dom hade med sig fika, och massa matlådor till mig (taaaaack!!!) Så kul när folk kommer och hälsar på i min lilla lägis! Efter det så hakade jag och Emelie på mamma till MAXI. Min kyl & frys behövde verkligen påfyllning nu när lönen kommit in på kontot. Det blev en liten kort sväng på IKEA också, inhandlade en dörrmatta och en orkidée!
 
När jag kom hem fixade jag till mig lite, och så gick jag och mötte Emma på en middagsdejt på Gränden. Blev en saftig fläskfilé! Sen trallade vi hem till henne och kollade på Let´s dance och gosade med Alfons. Perfekt fredagkväll med andra ord. Nu ligger jag nerbäddad under min mysfilt och ska snart försöka sova. Imorgon väntar jobb, skulle behöva ett par låtsasarmar på jobbet imorgon, men tror det kan va svårt att få tag i, på så här kort varsel ... Aja godnatt. Ps. Har sju jobbhelger i rad framför mig nu, klirr klirr. Godnatt igen. 
 
 
 

Kommentera här: