Kära läsare

... om jag nu har några.? Idag (egentligen igår, för nu är det lördag hiho) så kickade jag igång dagen med ett stenhtufft träningspass med storasyster på gymmet. Idag var det framsida lår och mage som stod på träningsschemat, gick ju som en dans. 
 
Efter träningen var det bara att gå hem och fräscha till sig och åka till jobbet för att stå och vänta på kunder, som tydligen hade bättre saker för sig än att gå på Erikslund shoppingcenter, för det var helt dött i butiken idag. Jävla hockey som höll alla människor fastklistrade framför sina tv apparater. Det var till&med så lugnt att jag fick gå hem en timme tidigare, och det tackar man väl inte nej till i första taget, på en fredag och allt ;) Så det blev lite mys med Ellen och Lovisa, och sen åkte jag och Lovisa hem till mig en sväng på kvällskvisten. Vi fixade en fet partylista till imorgon på spotify bl.a. Nu har hon åkt hem för ett tag sen, och jag har städat undan lite här hemma tills imorgon när det kommer folk hit. Nu är jag jättetrött, så ska försöka sova, har en rolig dag framför mig :) Godnatt på er, PUSS!
 
 
 

Kommentera här: