Gunvald-dagen

Dagen började med en försovning, så hoppade upp ur sängen, gjorde mig iordning på tre minuter, sprang till bussen, hann precis! Fick sitta och sminka mig på bussen, lagom skämmigt. Kom iallafall precis i tid till morgonkursen på jobbet, phew! Det var en kurs om Michael Kors, Estee Lauder och Clinique. Självklart fick vi lite gåvor också hihi, fick en dagcreme från Clinique, ett serum från Estee Lauder, och så fick vi välja en valfri doft från Michael Kors. Helt okej ;)
 
Efter kursen var jag tvungen att gå in på H&M och köpa en klänning (ja, det var som en konstig kraft som drog in mig i butiken, satte en galge i min hand, och körde fram mig till kassan, så hade ju liksom inget val..) Sen tog jag iallafall bussen till ica maxi och mötte upp Lovisa där! Vi handlade lite ingredienser, och åkte hem till henne och bakade världens finaste Gunvald-tårta. Jag och Lovisa har nämligen infört en internationell Gunvald-dag och det är idag då... Så vi käkade lite tårta, sen har vi kollat på massa Beck filmer hela dagen! 
 
Sen på kvällen åkte vi ner på stan och tog en drink på Varda, helt okej avslut på dagen. Nu ska jag kolla på Talang innan jag somnar, ska upp och träna imorgon bitti, så är väl lika bra att försöka sova snart. Natti :)
 
 
 
 
 

Kommentera här: