Hemma på besök

Yey tillgång till internet, då måste jag ju passa på att srkiva ett inlägg ;) Har ju flyttat in i min lägenhet, men har inte fått tillgång till internet där än, så det är lite segt .. Så får passa på nu när jag är hos mamma och pappa på besök! Dom har hjälpt mig jättemycket idag, först hämtade dom upp mig, så åkte vi och hämtade ut mitt bord och mina stolar på Chilli, och sen åkte vi till lägenheten och pappa monterade allting, och mamma hjälpte mig i köket att packa upp saker osv. Så dom har varit till stor hjälp :)
 
Tog med mig massa tvätt hit också som jag håller på att tvätta nu, man får inte va dum heller ;) Snart är det Solsidan och Partay och sen blir det väl hemfärd för mig. Hem och sova, så man kommer upp till gymmet med storasyster imorgon bitti! :) Kram på er!
 
Bild på lillskruttan från igår när jag var på besök :)
 

Kommentera här: