EL STOCKHOLMO

dagen började sjlävklart med lite kaos! Skulle vara på chanel kl elva, så tog tåget i god tid, 08,40. När tåget kom till Bålsta stannade det, och stod stilla lite väl länge, så jag tog ur hörlurarna och hörde att det var fel på någon jävla lampa, så dom bestämde sig för att stå där i en timme! Blev såklart jättestressad och var tvungen att ringa och meddela att jag kunde bli lite sen pga tåget. Gick av i Sundbyberg och träffade Rebecca och A-M som hjälpte mig att hitta rätt adress, kom ca en kvart försent. Jag hatar att komma försent.
 
Kursen har iallafall varit jättebra idag, har lärt mig massa nya saker om Chanel, så himla roligt! På kvällen gick jag och en annan tjej från kursen iväg och käkade lite mat, och tog en drink på Hard rock cafe. Sen skulle vi gå tillbaka till hotellet men vi hade glömt bort vägen, så vi irrade runt i regnet i nästan en timme, gick åt massa olika håll, frågade massa människor, som också sa massa olika håll. Tillslut hittade vi iallafall hotellet, och nu ligger jag under täcket. Är lite ledsen för jag kan inte få på tvn och det är parsermoni i Paradise hotel just nu, som jag hade längtat efter. AJA imorgon fortsätter kursen, och om jag förstod rätt så ska vi sminka varandra? Fick lite panik med tanke på att jag inte visar mig utan smink, så vi får väl se hur det går. Nu ska jag försöka sova, upp tidigt imorgon. GODNATT <3
 
 
 
 

Kommentera här: