Dag tre av nio

Har nu jobbat tre av mina nio dagar i rad, känns skönt att det bara är sex dagar kvar haha ;) Men som sagt lovisa och ellen är out of town så jag kan lika gärna jobba ;)
 
I helgen har vi haft tjuvar på jobbet, vi har nu hittat sju st öppnade parfymkartonger gömda i make up ställen bl.a. Och det är bara dyra märkesdofter. Rutinerade jävlar som har stenkoll på oss, och vet precis hur dom ska göra.. Och tycker att dom har rätt att ta saker gratis medan alla andra måste betala dyra pengar, så himla irriterande!!
 
Ikväll har jag iallafall varit hemma hos mamma och pappa, tog en lång promenad för mig själv i mörkret, satte mig på en fotbollsplan och rensade skallen en stund, nu håller jag på och tvättar lite och snart ska jag väl lägga mig, imorgon väntar en dag på punkt, ska bli roligt! :) BYE NOW.
 
Bild från google.
 

Kommentera här: