Onsdagsjobb

Sov hos Lovisa inatt, vi käkade tacos igår och kollade film hela kvällen/halva natten. Och imorse hann jag med lite gos med Ellen innan jag åkte till jobbet! Började klockan tolv, så hade lite sovmorgon iallafall :) Hade massa hygienvaror att ta hand om på jobbet, och fick ganska mycket gjort, skönt :) Dagen gick också rätt fort eftersom man har haft saker att göra hela dagen!

Gick till stängning, och sen tog jag bussen hem. Gick över till storasyster ett tag och drack lite te, och pratade massor, så trevligt så! Gillar att bo granne med storesyrran, bara att tassa över och babbla lite när man känner fört ;) plus att hon alltid bjussar på gott nypon-te! När jag kom hem hoppade jag in i duschen och tvättade håret, och sen blev det lite brun utan sol. Nu ligger jag och kollar på top model sverige och ska snart försöka sova! Nattis på er!


Kommentera här: