Min födelsedag

Klockan elva ringde farmor och sa att jag skulle gå ut på parkeringen kl halv ett, så jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar tills dess. När jag kom ut på parkeringen så stod farmor och farfar där bredvid en bil, som dom har köpt till mig! Blev hur glad som helst! Fick provköra den, och det kändes verkligen jättebra, självklart lite ovant att köra en annan bil än den man brukar, men det kändes ändå bra! Det är en ljusblå Peugeot årsmodell 97, duger verkligen bra åt mig! :) Så nu ska jag bara skriva på pappren, sen är den min! Farfar ska fixa till den, och lämna in den innan jag får den, för det är lite saker som måste fixas på den. 
 
Sen gick jag in och städade, och fixade mig klart! Sen på eftermiddagen kom hela familjen hem, och så kom farmor, farfar och faster hit och fikade med smörgåstårta och karl gustaf tårta ;) Jag fick lite flytta hemifrån saker av farmor, farfar och faster, av mamma och pappa fick jag ett nagellack från Dior och presentkort på erikslund shoppingcenter för 800 kr, och av Emelie och Roberto fick jag en ögonskuggspalett från YSL, och av dom och Rebecca fick jag ett par skinnhandskar. Är så sjukt nöjd med den här dagen, den kunde inte ha blivit bättre! På lördag kommer resten av släkten och firar mig :) Tack allihopa för alla fina presenter, och tack för alla gratulationer! PUSS!
 
 
 
 
 
1 jonna:

skriven

hur fin

Kommentera här: