Lägenheten

Nu är det klart, den 1a november får jag nyckeln till min lägenhet som ligger mitt i stan. Känns riktigt bra, och samtidigt lite spännande att starta mitt vuxna liv ;) Det enda tråkiga är att jag blir "tvungen" att sälja min bil som jag fick för bara tre veckor sedan av farmor och farfar. Blev så himla glad för bilen, men har varken råd eller behov av en bil när jag bor i stan .. Så pappa ska köpa den av mig, och så får jag låna den när jag vill. Känns såklart tråkigt och lite "otacksamt" att sälja den. Har haft så ont i magen över det här, men har kommit fram till att det är den bästa lösningen. Kommer dock att köpa tillbaka bilen sen när/om jag flyttar ifrån stan.
 
Idag har jag iallafall gått på stan med Lovisa hela dagen, och sen åkte vi hem till henne och drack kaffe och hade det trevligt. Hade köpt lite fina bebiskläder till lilltjejen, så hoppas hon tycker om dom när hon kommer ut :) Nu på kvällen har jag och Rebecca haft det mysigt och kollat på Svenska hollywoodfruar och lagat mat. Jag skulle göra stuvade makaroner, men det kokade över så att det rann mjölk över hela spisen haha, men det blev bra tillslut ;) Nu ska jag tvinga Rebecca att sluta prata i telefon .. Hejdå! 
 
 
1 emma:

skriven

wiiiho

Kommentera här: