Supermys-torsdag

Inatt sov lillasyster över hos mig, alltid lika mysigt! :) Vid tolv träffade jag Lovisa och Isabelle, för att luncha lite och gå runt och kika lite på stan, kunde dock inte shoppa pga min ekonomiska situation just nu haha, men det var väldigt mysigt iallafall! Sen träffade vi Lovisas mamma som kom hem från USA idag, så det var kul att träffa henne också! Sen åkte Lovisa och hennes mamma hem till bebisen, och jag och Isabelle gick runt en liten stund till. Sen vid fyra träffade jag Sarah och tog en fika med henne, myspys! Så tog vi bussen till gryta och nu är jag hemma hos mamma och pappa och hänger igen, kan inte hålla mig borta ;)
 
Har rensat i min gamla garderob i mitt gamla rum, och längst in i en plastpåse hittade jag mina gamla bästisar! Mina gosedjur som jag har haft sen jag var jätteliten! Dom måste ju självklart få följa med i flytten! :) Nu ska jag fortsätta städa ...
 
 

Kommentera här: