påskdagen

Nu känns det som påsk, för nu har jag ätit påskmat! Har dock inte ätit en enda godis på hela påsken, eller rättare sagt på tre månader. Har nog aldrig varit ifrån godis och chips så här länge, så är riktigt stolt över mig själv ;) 
 
Kvällen igår var jätteroligt, började med förfest med mina fina tjejer, och sen gled vi vidare till bmb där det förövrigt var proppfullt med folk, gick knappt att röra sig där inne. Men mycket trevligt var det :) Sen blev det övernattning på stan för min del, i storasysters lägenhet eftersom hon och hennes sambo inte skulle va hemma över natten, så det var perfekt för mig. 
 
Nu så har jag som sagt precis ätit påskmat, så känner mig proppmätt och riktigt trött, även fast jag råkade sova på soffan några timmar mitt på dagen. Men men, ska verkligen bara slappa hela kvällen nu, för imorgon är det måndag = sätta igång med träningen igen. Ska även hem till farmor och farfar och äta ännu mer mat imorgon! ;) Hoppas alla har haft en bra påsk! Hejrå :)
 
Jag och min fina vän Sarah igår!
 
1 Sara:

skriven

Fin blogg!!

Kommentera här: