Sista kvällen i LA

Vi har spenderat sista dagen i LA vid poolen och bara tagit det lugnt hela dagen idag också, och sen framåt kvällen åkte jag, snäckan, mamma och mormor in till hollywood och käkade lyxmiddag (mcdonalds..) och så gick vi runt och kikade litegranna. I förmiddags var jag in på en nagelsalong och gjorde gelénaglar, men jag vet inte riktigt om jag är nöjd. Eller alltså det ser ju helt ok ut men det blev inte riktigt den modellen jag sa att jag vill ha. Hon var lite slarvig också, och jag tycker naglarna ser ut som sånadär lösnaglar som sitter i några dagar .. Ser liksom lite plastigt ut. Såååå kommer göra om dom hos en duktigare person när jag kommer hem till Sweden :)
 
Imorgon åker vi iallafall vidare till NY, där storasyster och hennes sambo redan har landat. Dom har iallafall lovat att inte tjuvstarta med shoppingen innan jag kommer mohaha ;) Ska bli så himla kul att träffa dom! Nu måste jag börja packa, för det har jag inte ens börjat med .. Självklart är jag nervös inför flygresan också. PUSS GODNATT
 
Naglarna.
 
Och så lite Hollywood by night :)
 
 
 
 

Kommentera här: