Poolhäng

Idag har vi bara hängt vid poolen hela dagen och solat, det har varit ca 35 grader varmt, så jag har mest hållt mig i skuggan. Har dessutom tagit årets första dopp idag haha, i en pool! Jag hatar att bada, men det var så sjukt varmt idag så jag var tvungen. Har även läst jättemycket i min bok som jag är helt fast i. För dig blottad heter den, och om ni gillar "50 shades of Grey" - böckerna så tycker jag verkligen att ni ska läsa den! Tips!
 
Nu har jag precis fixat mig lite, och nu sitter jag här med en iskall cola zero och chillar lite innan vi ska ut och äta. Sen efter middagen tror jag att jag ska gå till nagelsalongen som vi bor granne med, och fixa naglarna lite ;) Om jag gör det, så kommer bild upp sen! Det var en kort liten uppdatering av dagen! Imorgon är sista dagen här i LA, och då blir det Hollywood. Sen på lördag flyger vi vidare till NY och möter upp Emelie och Roberto. Så här lång tid går det aldrig utan att jag och Emelie träffas, saknar henne massor! Det ska bli så underbart att träffa henne igen! <3
 
Här en fin dålig bild på min cola från min mobilkamera, mycket intessant :D
 

Kommentera här: