Blondie

Känns sjukt skumt. Efter 3-5 timmar i frisörstolen så är man nu en blondin för första gången i livet. Får en chock varje gång jag ser mig i spegeln! Har aldrig trott att jag ska passa i blont hår, men gillar det riktigt mycket faktiskt! Så roligt med en förändring också! :) Från att ha iprincip svart hår till att vara blond, på två frisör-besök. Har man en grym frisör eller!? Blir ett till besök om ca två månader, för att ljusa upp topparna lite mer, som fortfarande är lite guldigare än resten av håret, men inget man direkt tänker på :) Känner mig sjukt nöjd! 
 
Efter frissan blev det en sen lunch/tidig middag med storasyster på George, supermyys! Sen tog jag bussen till friskis och körde crosstrainer i 35 minuter, sen lite styrka :) Tredje träningspasset för denna vecka :) Ska snart gå och lägga mig, är riktigt trött och måste ladda för en helg med jobb och party. Bra kombo? Det får vi se haha .. 
 
Feeling happy.
 
 

Kommentera här: