Lancôme kurs

Tisdag! Skulle ha tränat med mina tjejer halv nio, men lyckades sova bort väckarklockan. Vaknade kvart över nio, så detta fick bli min vilodag istället för imorgon. Har hunnit med en del idag iallafall. Träffade först R på en lunch och gick runt och kikade lite på stan. Sen träffade jag Jasmine och Iza, så gick runt litegran med dom också, blev liite shopping såklart också. Sen så blev det lite kaffe hemma hos Emelie med mamma och Rebecca, mysigt. Lite senare träffade jag Jonna och så tog vi en liten fika innan det var dags att gå till stadshotellet för Lancôme kurs med jobbet. Kursen var helt okej, roligt att se nyheterna som kommer till våren! Nu ska jag kolla lite på Desperate housewives, sen ska jag fortsätta läsa min bok! Nighty!
 
Som gåva på kursen fick vi doften BELLE D'OPIUM från YSL. 

Kommentera här: