Mellandagsrean ..

Herre jesus kristus säger jag bara, har aldrig varit med om något liknande haha. Idag började mellandagsrean, och det märktes verkligen. Har varit kaos i butiken och i hela shoppingcentret hela dagen. Började halv nio imorse, och började plocka fram rean. När det var en kvart kvar till öppning började människor samlas utanför gallret (hängde på låset) och när vi öppnade så rusade alla in till reaborden. Så butiken har varit full av huliganer hela dagen lång ;) Slutade halv sex, och då träffade jag Lovisa. Vi åkte hem till mig, sen gick vi till Pitchers och drack red bull (alla kiosker var stängda så vi hade inget val haha). Sen så gick vi till mig igen, och lite senare blev det en sväng till pitchers igen för en till red bull innan hon skulle hem :)
 
Nu har jag precis gjort mig iordning och lagt mig i sängen. Ska ligga och kolla på tv tills jag somnar nu, hur skönt som helst. Imorgon bilr det kanske träning med storasyster, sen jobb och sen hem till lovisa och ha fredagsmys :) Hoppas alla har haft en bra dag och en trevlig jul! God fortsättning på er ;) Natti!
 
Älskar mitt nya smyckeskrin som jag fick av lillasyster i julklapp!
Passar perfekt på min byrå bredvid smyckesträdet! Så nöjd!!! :)
 

Kommentera här: