Erikslund

Igår var en mycket trevlig fredagkväll, jag, Lovisa, Sofia och Jennifer förfestbowlade och sen gick vi ut på Blue moon bar. Schlagergolvet var dock inte öppet, till stor besvikelse haha :( Men kul hade vi ändå! Sen sov Lovisa kvar hos mig, och imorse tog vi bussen hem till henne och gosade lite med Ellen innan vi gav oss iväg till Erikslund. Det blev julbordsbuffé på Ikea, och sen gick vi runt och kikade lite, är nu 100% klar med julklapparna så det känns väldigt skönt ;) 
 
Nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Jag och lillasyster ska ha våran traditionella julklapps-inslagnings-kväll ikväll, och sen ska jag sova kvar hos dom! Supermysigt ska det bli! Nu ska jag göra mig iordning, ha det bra och god jul på er :) Puss
 
Gosiga gosiga Ellen. Gudmor älskar dig <3
 

Kommentera här: