1 Sanna:

skriven

SVAR
Tack så mycket :)
Min helg har varit bra, dd?

2 ida:

skriven

sv : åhtack så jättemycket!
min helg var riktigt bra! (:

3 Caroline:

skriven

Sv: Trevligt!
Idag har det inte hänt så mycket, bara skola och snart så ska jag iväg till stallet :D
Allt bra? :)

4 Celine:

skriven

- Varit med en kompis :D Du?

5 jenny:

skriven

sv;
Lite sent svar kanske, men idag har jag inte gjort så mycket. Har nyss kommit hem från skolan. :P

6 vvvviktoria:

skriven

sv; den är inte speciellt god. Vaniljglass med kakor och lite choklad sås, inget speciellt ;) Allt bra?

7 liana:

skriven

Smothieeeeee! :D:D

8 A G N E S:

skriven

sv: tack sötnos! hehe jag firade min farfar och tog det lugnt, sj? förlåt för sent svar <3

9 ♦ Madeleine - I always do it my way!:

skriven

Sv; Härligt! Idag har jag varit i skolan och sen har jag även varit till banken en sväng. Självdå? :)
Kramis!

10 jen:

skriven

använder du mjölk eller yoghurt?:)

11 kita sae-lim carlsson:

skriven

sv; tack så mycket!^^
Ja, jag har haft en bra födelsedag :)
& det är också bra här :D Vad har du gjort idag då?
kram ^^

12 ♦ Madeleine - I always do it my way!:

skriven

Sv; Låter kul det! :D
kram!

13 Malin:

skriven

Gott!
Sv; Tack vad glad jag blir! Jadå allt bra med mig! Själv?
Ps. Jag blir himla glad om du kommenterar en bloggidé i mitt senaste inlägg! Tack på förhand och förlåt om du inte gillar sånt här :/

Kommentera här: