Good evening

God kväll folket. Idag har jag jobbat hela dagen och blablabla, det har gått finfint iallafall. Efter jobbet åkte jag hem till Sarah och käkade lite mat och blev bjuden på ett par drinkar. Vi satt och snackade massa skit och planerade valborg litegranna, vilket fortfarande är ganska oklart hur det blir! Kom hem för någon timme sen, och nu sitter jag bara här och lyssnar på musik, har precis skrivit dagbok. JA! Jag skriver dagbok. All the time. Snart ska jag väl gå och lägga mig antar jag. Imorgon är jag ledig, så då blir det två träningspass och en sväng på stan med bästaste Jasmine. Det var väl ungefär det jag hade att dela med mig av idag. Hejdå.
 

 
1 mergimtare ♛:

skriven

grymt fin blogg :)

2 Vendela Nilsson:

skriven

sv. ja det var det verkligen!! ja det har jag haft, har du?

3 Madelene Eriksson:

skriven

Supersnygga naglar!! :)

Kommentera här: