Shopping ......

Dagen började med föreläsning om förskolans historia i eskilstuna. Den var ganska intressant men ändå tråkig haha. Efteråt tog vi bussen tillbaka till västerås igen, och så träffade jag storasyster ett tag på stan, vi gick runt på Åhlens i ungefär en halvtimme hiho, slutade med att jag köpte en bas-ögonskugga från lancome, wiiie :)
 
Vid två så träffade jag Jasmine istället, så gick vi runt och kollade (shoppade) massor. Jag som inte skulle shoppa mer, har köpt hur mycket som helst idag. En klänning, underkläder, hårfärg, värmeskydd, en sprits, cupcake-formar och en vivaldi-sallad. Nu ska jag inte shoppa mer på ett tag ... eller? :(
 
Nu sitter jag iallafall och dricker massa vatten, om ett tag ska jag och lillasyster ut och springa en sväng, får se hur det går haha ;) Nu ska jag byta om och göra mig iordning! PUUSSSSS
 

Kommentera här: