Kalas-helg

Måste säga att jag har haft en helt suverän helg! I lördags blev det lite tjejpartey hemma hos mig för att fira att jag fyller år på tisdag, och det var verklien jättekul! Jättekul att det var så många som kunde komma! Vi spelade lite spel och hade allmänt trevligt! Senare tog vi taxi ner på stan och invaderade Blue moon bar. Dansade som aldrig förr på schlagergolvet haha ... Vi var kvar nästan tills dom stängde, sen blev det käk såklart och sen åkte jag hem och somnade direkt ;p
 
Igår var hela tjocka släkten här och firade mig. Fick presentkort på VILA och H&M, pengar, jättefina bestick, skolsaker och sånt :) Blev en massa fika också, smörgåstårta plus vanlig prinsesstårta. Skulle egentligen ha varit cupcakes men dom blev så äckliga så jag kastade dom. Tårtan var tusen gånger godare haha. Har inte ätit så mycket som igår på jäkligt länge. Kände mig helt uppsvälld på kvällen, usch. Tack alla för dom fina presenterna, har som sagt haft en kanonhelg! Nu är det back to reality, skola!! Måste börja på hemtentan nu alltså. Ska sitta och läsa litteratur heeeela dagen lång, sen ikväll ska jag dö litegran på ett spinningpass. Hoppas alla får en fin dag :) KRAAM!
 

Kommentera här: