Läkarbesök

Var på citypraktiken idag och träffade en läkare, eftersom att jag jämt har huvudvärk, speciellt när jag tränar. Plus den lilla insidenten på spinningen förra måndagen. Fick ganska bra svar iallafall, huvudvärken kan ha med mitt jobb att göra, att jag spänner mig osv, så ska boka tid hos en sjukgymnast och se vad dom har att säga. Och min andnöd, hjärtklappning och yrsel förra veckan var trligtvis en panikattack. Var ju ganska mycket stress och kaos med skolan där i samma sväng, så det hade nog med det att göra. Får hoppas att det aldrig kommer tillbaka, för det var riktigt obehagligt kan jag tala om!

Sen så gick jag direkt till Punkt för att hoppa in och jobba mellan elva och sju :) Lite extratider tackar man ju inte nej till ;) Nu på kvällen har jag inte gjort något annat än suttit här, och kollat lite på tv. Nu ska jag göra mig iordning och gå till sängs, ska upp halv sju imorgon bitti, börjar jobba klockan tio. Godnattis!

 

Kommentera här: