Högskoleprov

Vuxenpoäng till mig, för nu har jag gjort högskoleprovet. För första och sista gången hoppas jag. Sjukt svårt prov, och speciellt när man inte har pluggat en enda sekund till det haha. Blev att chansa en del, tack gud för att det är svarsalternativ ^^ Får se vad det blir för resultat sen, om några veckor :)

Ikväll blir det ut och ta ett par glas med jonnaponna på tabazco, kommer bli lugnt med tanke på att jag ska jobba några timmar imorgon, men det är iallafall kul att komma ut och göra något. Nu ska jag äta mat, duscha och göra mig iordning innan jonna kommer hit! :) PPUSS


Jag vet att det inte har något med inlägget att göra, men här är min nya WERA väska! :)<3

1 Moa Larsson:

skriven

Super fin väska! Bloglovinbyte? :)

2 amalia:

skriven

ååååå visst är dem! älskar färgen :)

allt är bra med mig, hur är det själv?

Kommentera här: