En ledig onsdag

Tjolahopp tjolahej! Idag har jag varit ledig från jobbet, men trots det fick man gå upp klockan fem (!!!) imorse, för att ha körlektion klockan sju. Vi körde rondeller och det gick kanonbra, tycker fortfarande dom är lite läskiga, men det går mycket bättre nu när man har fått lite tips och sånt. När jag kom hem somnade jag på soffan i några timmar medan jag kollade på saltkråkan ...
 
Sen på kvällskvisten åkte jag och mamma hem till mormor och drack en kopp kaffe. Det var ett tag sen jag träffade mormor, så det var jättemysigt. Sen när vi kom hem så blev det mat och nu sitter jag och kollar på youtubeklipp från universal studios och sånt. Längtar så mycket till nästa sommar när vi ska till USA tre veckor. Kanske låter konstigt att jag sitter och längtar till nästa sommar, men inte så konstigt med tanke på det här skitvädret vi har på somnrarna här ... Aja nu ska jag plugga en massa iallafall! :) PUSS
 
Favvodoften just nu! Viva la juicy <3

Kommentera här: