Shopping-onsdag

Idag har jag haft en supermysig dag! Började med ett möte på Arbetsförmedlingen (ok, kanske inte så jättemysigt ...) men sen så gick jag och tog en myslunch med storasyster. Efter det så gled vi runt på stan och kikade, blev en del shopping också, jag köpte strumpbyxor, två tröjor och en ring. Känner mig nöjd :)
 
Sen när jag kom hem käkade jag lite food, och sen kom moster och mina småkussar hit, myspys! Destiny har börjat prata massor, så roligt! Hon vattnade blommor, tittade på harry (slängde även ner en kamera i hans bur, och kastade hamstermat på mitt golv..). Nu så sitter jag och kikar runt ite på nelly.com, funderar på att beställa ett par skor, men kan inte riktigt bestämma mig hihooo! Ska väl fortsätta kika runt lite nu, ha det så bra! Kram!
 
Btw, jag har kommit in på förskollärarprogrammet, så börjar plugga i Eskilstuna i höst, ser fram emot det! :) PUSS
 

Kommentera här: