Headache!!!!!!! ¤%/&/I)#="("&/!%@£$$€

Nej nu blir jag bra trött alltså. Såfort jag tränar så får jag huvudvärk, det spelar ingen roll vad jag tränar, efter ca 15 minuter så gör huvudet ont. Spelar ingen roll hur mycket jag dricker innan heller, har till&med provat ta ipren innan träning för att jag inte ska få ont, men inget hjälper. Idag hann jag springa på bandet i 15 minuter och sen började huvudet dunka, som väntat. Så fick sakta ner och gå istället, så tråkigt när man känner att kroppen egentligen skulle orka länge till, men så ska huvudvärken förstöra. Hade ont sen hela cykelvägen hem också. Vet inte vad jag ska ta mig till nu alltså. Kontaktar jag läkaren så kommer dom säkert bara säga att jag ska dricka mer vatten och allt såntdär, men det hjälper ju inte :'(
 
Sådär, nu har jag beklagat mig lite. Och det är faktiskt synd om mig, för jag lider av det här, vill ju kunna träna förfasen. Aja tänker fortsätta med det iallafall, men mitt huvud kommer paja.
 
 

Kommentera här: