MÅNDAG

Började dagen med att gå upp ofattbart tidigt för att vara på en ledig dag (ca kvart över åtta) för att övningköra med pappa. Vi åkte runt lite i staden, körde både lite motorväg och lite landsväg och sånt trevligt. Upplysning till er som tog körkort för ca hundra år sen: blinka när ni ska ur rondellen för guds skull. Vet inte hur många gånger jag har stannat vid en rondell för att lämna företräde, men så svänger bilen ur rondellen, utan att blinka. Sånt blir jag lite less på. Hur ska jag då veta om jag ska stanna eller om det bara är att köra?
 
Nåväl, på eftermiddagen tog jag en cykeltur till stan och träffade Jasmine och Bella, vi satte oss på biblioteket och "pluggade" lite teori. Vi fick dock inte så värst mycket gjort, men det kompenserade jag och Jasmine genom att gå på en mycket lärorik teorilektion sen :)  Nu är jag iallafall hemma och ska precis hoppa in i en varm dusch. Sen är det bara att öppna böckerna och sätta igång att plugga igen. Så roligt så. Ha en bra kväll, people. Kram! :*
 

Kommentera här: