KÖRKORT :D

Yes! Nu är körkortet fixat äntligen, jävla skönt! Hade uppkörning imorse, och har nog aldrig i mitt liv varit så nervös förut! Men det gick riktigt bra faktiskt. Fick köra mest inne i stan, sen lite motorväg, start i liten backe, och så fick jag göra en back-parkering. Back-parkeringen var ett av mina orosmoment, men den blev jag jättenöjd med! Helt rakt och fint! Blev imponerad av mig själv! ;) Sen när hon sa att jag var godkänd så var det en sjuk lättnad och glädje om uppstod! Känner mig så fri nu på nåt sätt! Sjukt stolt över mig själv idag! Wiiiie! Klarade även teorin i måndag, fick 59 poäng, och man ska ju ha 52 för att bli godkänd, så det kändes också riktigt bra! Skönt att man klarade både teori och uppkörning på första försöket! :D Efter uppkörningen så blev det lite frukostmys hemma hos storasyster också, följt av lite shopping på stan ;) En bra dag helt enkelt! PUUSS
 

Kommentera här: