Valborg då

Jahaja idag är det visst valborgsmässoafton, grattis kungen. Och jag har inte en enda plan ikväll. Ska tröstäta lite ikväll tänkte jag .. fast kan ju dock knappt äta pga en dum visdomstand som är på g. Jag tror jag blir tokig alltså, kan knappt äta, kan knappt öppna munnen. Riktigt irriterande måste jag påstå. Men har tagit en ipren nu för en stund sen, så hoppas att den börjar verka snart! Sen har jag köpt en specialtandborste och en munskölj som är bakteriedödande typ. Hej jag gör allt i min makt för att slippa tandläkare. Har iallafall jobbat idag och det kom varor så det har funnits att göra :) Har varit ganska mycket kunder idag också så det var skoj :)

Handlade lite efter jobbet också:

1 elvira:

skriven

av: tack, jo allt är bra med mig, själv?

2 Cici:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har :D Har du något tips till mig kanske? Alltid roligt att ta emot tips på hur man kan snygga till bloggen och/eller innehållet :D Eller bara säga om du gillar den som den är ^_^

3 Vadico:

skriven

1. BESÖK MIN BLOGG!!! http://izabellegustafsson.blogg.se .

Jag är färgstark tjej på 16 vintrar som älskar att dansa och Michael jackson <3

Men min blogg handlar om så mycket mer, jag är stark imot dagen skönhets ideal och tror på hälsa, därför är jag också ett stort träningsfreak som har som största dröm att få jobba som dietist eller personlig tränare eller till och med försörja sej som dansare. Följ mina dagar i bilder och gör att the greek way! Vi ses där

4 Snäckilonkan, syster din!:

skriven

öppna * ;)

5 milsa:

skriven

Sjukt fin blogg!

http://www.nattstad.se/Milsa

Kolla gärna in min och se hur du kan få ännu mer läsare!

Vad fick jag med mig hem idag? Världens finaste skor!

Någon sugen på länkbyte? skriv isf!

http://www.nattstad.se/Milsa

6 Maria:

skriven

Berätta gärna sen vad du tyckte om bus-sprayen, är lite nyfiken! :)

Kommentera här: